HTML

Dark Prince játékbemutatói

Játékokat mutatok be, főleg jókat és újakat, de a régi klasszikusokat sem vetem meg.

Friss topikok

  • Mick Kramer: Nekem ez tetszett :) Ügyes ismertető! (2011.11.19. 23:14) God of War Trilógia játékbemutató
  • Kalocsai Mária: Jaj, a technika ördöge itt is lecsapott! Nekem is gyakran rakoncátlankodik a komputerem. (2010.10.18. 20:43) Gáz van...
  • Jáger.XD.György: jók a videóid (2010.07.09. 17:56) Üdv mindenkinek!
  • DarkPrince07: @Millenotti: igen, ez egy paradoxon. xd nem, amúgy elírás, 100% a jelenet is :D (2010.07.05. 12:49) A következő alany

Gáz van...

2010.07.28. 12:51 :: DarkPrince07

Üdv!

Visszatértem a vakációból, de alig 2 napra rá, hogy hazatértem, a gépem elromlott. Szerintem a táp már nem bírja a rábízott 4 magos procit, plusz a 4 giga RAM-ot, és szegény HD 5770-emet, szóval holnap viszem szervízbe, és bizonytalan ideig nem is lesz emiatt videó. Éppen tudnék csinálni, de sajnos a TV-ről kamerával, PS3-as játékiot nem akarok felvenni egyrészt, másrészt meg a következő alany nem is PS3-as, vagyis nekem PC-n van meg, de természetesen PSN-ről is le lehet tölteni. És nem, nem a PoP T2T lesz az... még. Tehét legyetek türelemmel, készül majd a videó, ha visszakaptam a masinámat.

Dark Prince

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkprince.blog.hu/api/trackback/id/tr662182073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kalocsai Mária · http://zsirreceptek.blogspot.com 2010.10.18. 20:43:02

Jaj, a technika ördöge itt is lecsapott! Nekem is gyakran rakoncátlankodik a komputerem.
süti beállítások módosítása