HTML

Dark Prince játékbemutatói

Játékokat mutatok be, főleg jókat és újakat, de a régi klasszikusokat sem vetem meg.

Friss topikok

  • Mick Kramer: Nekem ez tetszett :) Ügyes ismertető! (2011.11.19. 23:14) God of War Trilógia játékbemutató
  • Kalocsai Mária: Jaj, a technika ördöge itt is lecsapott! Nekem is gyakran rakoncátlankodik a komputerem. (2010.10.18. 20:43) Gáz van...
  • Jáger.XD.György: jók a videóid (2010.07.09. 17:56) Üdv mindenkinek!
  • DarkPrince07: @Millenotti: igen, ez egy paradoxon. xd nem, amúgy elírás, 100% a jelenet is :D (2010.07.05. 12:49) A következő alany

Üdv mindenkinek!

2010.07.02. 14:07 :: DarkPrince07

Sziasztok!

Megnyílt első videobemutatókkal foglalkozó blogom. Itt (meglepő módon) a videóimat fogom veletek megosztani. :) Már 2007-ben is próbálkoztam effélével, de sajnos nem voltam túl jó. Most mindent beleadok, és minél több játékot szeretnék bemutatni, főképp a nyár folyamán. Ha elindul a suli nyilván ritkábban lesz videó, max hétvégén. De amíg nyár van, gyakran várhatók videók! Azt pedig előre leszögezném, hogy a a blog témájával nem freddyD-t szeretném másolni, hanem csak egy áttekinthető megjelenést szerettem volna választani.

Jó szórakozást kívánok!

Dark Prince

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkprince.blog.hu/api/trackback/id/tr192125303

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása