HTML

Dark Prince játékbemutatói

Játékokat mutatok be, főleg jókat és újakat, de a régi klasszikusokat sem vetem meg.

Friss topikok

  • Mick Kramer: Nekem ez tetszett :) Ügyes ismertető! (2011.11.19. 23:14) God of War Trilógia játékbemutató
  • Kalocsai Mária: Jaj, a technika ördöge itt is lecsapott! Nekem is gyakran rakoncátlankodik a komputerem. (2010.10.18. 20:43) Gáz van...
  • Jáger.XD.György: jók a videóid (2010.07.09. 17:56) Üdv mindenkinek!
  • DarkPrince07: @Millenotti: igen, ez egy paradoxon. xd nem, amúgy elírás, 100% a jelenet is :D (2010.07.05. 12:49) A következő alany

A következő alany

2010.07.02. 14:19 :: DarkPrince07

A következő alany a Prince of Persia The Two Thrones lesz. Mivel a játékról láttam már bemutatót, de olyan kritikán aluli lett (szerintem) hogy kötelességemnek érzem megcsinálni egy JÓ bemutatót erről a kiváló játékról. A munkálatok már haladnak, de szerintem még soká lesz kész, ugyanis most a nyaralás is bekavar, de a jelenetek már nagyjából megvannak.

Jelenetek: 90%

Szinkron: 0%

Vágás: 100%

Készítettem egy trailert is, tekintsétek meg:

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://darkprince.blog.hu/api/trackback/id/tr662125331

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Millenotti · http://minecraftskill.blog.hu/ 2010.07.05. 09:57:43

Már nem azért, de hogy a picsába van megvágva 100%-ra, ha a jelenetek még nincsenek meg teljesen és a szinkronhoz hozzá sem fogtál? Miket szoktál te vágni, hogy nincs szükség hozzá a teljes szinkronra, teljes jelenetekre? XD

DarkPrince07 · http://www.darkprince.blog.hu 2010.07.05. 12:49:57

@Millenotti: igen, ez egy paradoxon. xd nem, amúgy elírás, 100% a jelenet is :D
süti beállítások módosítása